Sen årsresumé

2012-01-19 @ 14:30:07
Jag är sent ute men jag har ju inte varit hemma så här får ni min årsresumé!
Året skålade vi in hemma hos Frida K med en nyårsfest.
Började hänga mycket med Markel och Linnéa.
Festade en del i början av året.
Började valborg hos mig sen drog vi vidare till Juden.
Var hos Nellie på hennes 18-års dag sedan drog vi vidare till stan.
Firade Markels student.
Gick ur andra året på gymnasiet.
Åkte till Grekland med Markel och några släktingar till honom.
Började fira midsommar hos mig och avslutade hos Jonis.
Åkte till Rhodos med tjejerna.
Kom hem och använde min OnePiece för mycket.
Nattbadade på Östnora och Årsta.
Åkte till Gotland vecka 29.
Började trean.
Det blev mycket Kim.
Åkte till Paris med mamma, lillebrorsorna och mormor.
Började jobba lite på Tyresö Sjökrog.
Var ute en del.
Fyllde äntligen 18.
Satte i nya extentions.
Fyllde överläppen.
Firade jul med släkten.
Åkte till Thailand med Markel till min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback