RunKeeper

2012-08-23 @ 20:55:28
Kom nyss hem efter min andra joggingtur idag! Åh, det är så jädrans skönt!! Har gjort mig av med 582 kalorier idag bara genom mina turer idag. Det känns helt underbart. Efter ett år i sprit och godis så var det verkligen på tiden. 
Gick upp 07.40 idag och åkte till Albyspåret med mamma och gick med hundarna sen sprang jag sista biten. Som belöning åkte vi till McDonalds och åt frulle, en McBagel blev det. Åkte till Sjökrogen och hjälpte Elin att öppna sen kom min lillebror dit så ritade vi tills mamma kom och hämtade oss för att åka till min älskade moster och mina gulliga kusiner. Åt middag med dom, det var två månader sedan jag träffade dom sist, helt sjukt. Har saknat dom som tusan. Åkte tillbaka till Sjökrogen och kollade hur det gick med förberedelserna inför festen på Lördag sen tog jag mig i kragen och gick ut och sprand igen. Nu är jag hemma och kollar på Robinson med mamsi. 
Imorgon ska jag och mamma till Albyspåret igen sen öppnar jag restaurangen och kommer förmodligen jobba hela dagen med tanke på att det är löning. Kommer väl hem någon gång på natten, får hoppas att någon är vaken då så vi kan ha fredagsmys! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback