wknd

2011-09-04 @ 23:03:14
Halloj! Har varit hemma en stund nu. Vi har laddat ner Prison Break och har sett 2 avsnitt än så länge sen har vi kollat på Idol, lagat thaimat och ätit godis. Vi har latat oss nästan hela dagen. Jag är verkligen svintrött.. Börjar dessutom 08.00 imorgonbitti, usch!! Min första sociologi lektion så känns inte som att jag kan hoppa över den. Nästa helg är det fullt ös igen. På fredagen ska vi fira Ida och Thilda och på lördagen har Elin kräftskiva, och det har Isabelle och Denice också men ska försöka hinna gå på båda :p Kommer vara lika sliten då, usch sen ska jag försöka lugna ner mig tänkte jag men jag vet att det är något helgen efter det också men jag kommer inte ihåg vad.

Kommentarer
Postat av: Blyg tjej

Super fina bilder! :)

2011-09-05 @ 09:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback