Kan du så kan jag

2011-09-06 @ 18:13:19
Jag skriver bara om vad jag gör hela tiden, pisstråkigt för er. Jag tänkte därför gå efter den här listan så det blir lite roligare! :)
1. Fyra saker jag stör mej på
2. Fem saker jag är beroende av
3. Sex saker jag måste göra i mitt liv
4. Typ av killar jag faller för
5. Det här hade jag på mig idag
6. Dem saker jag ofta funderar på
7. Mina djur
8. En låt som får mig att gråta
9. Mina rädslor
10. Vad jag vill ha för tatuering
11. Fem platser jag vill åka till
12. Vad jag tycker om homosexualitet
13. En bild på mig som liten
14. Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
15. En bild på mig som är ett år gammal
16. Det här åt jag idag
17. Mina favoritartister
18. Min bästavän
19. Sporter jag har gått på och går på
20. Så här ser mitt rum ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback