Gårdagens shopping

2011-10-05 @ 20:51:22
Nu ska jag fira att jag kan lägga in bilder genom att lägga in det senaste jag har handlat! :)
Tröja från H&M, 129 kr
Bruna byxor från H&M 99 kr (vääärsta kapet!!)

Två fina ramar från Inn&Finn, 20 kr/st (också kapisss)

Örhängen från BIKBOK, 59 kr

Eftersom att världens dummaste Micaela har pajat sin Iphone så har jag köpt ett rosa skydd så den inte ska gå sönder mer innan jag lämnar in den på lagning. Skyddet är från Teknikmagasinet och kostar endast 70 kr!
Läppstift från Make Up Store, 170 kr
Köpte lite andra grejer men jag är knäpp idag så jag kan inte lägga upp fler bilder nu + att det här inlägget är några timmar sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback