Ollis

2011-11-27 @ 21:31:00
Helllooo!
Igårkväll mötte jag Yasse och Jennifer vid bussen så gick vi hem till Sofie som hade fest, var där till två för då drog alla hem, haha vet inte varför. När vi drog så mötte vi upp Markel och tog en Taxi hem till mig. Idag har jag mått pyton, usch, fy och blä! Skulle egentligen på skönhetsmässan i kista men jag mådde alldeles för dåligt tyvärr, ville verkligen dit :/ Sov någon timme på dagen sen åkte jag, Kim och Yasse till centrum och så köpte jag en klänning, ett par jeans och pormaskplåster, tänkte testa det på näsan för Markel tog kort på mig i profil så såg man porisar, fick lite ångest. När alla affärer stängde så mötte vi Markel, Nino och Tony på Olearys och kollade på City - Liverpool.
Skulle ha publicerats igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback