Leave this world for a while

2011-11-26 @ 17:31:34
Mitt humör går upp och ner hela tiden. Fick mens för några timmar sen och jag känner mig sjukt ostabil. Ligger nerbäddad i min säng med min morgonrock nu medans mamma ligger nere i badet.
Ena stunden känns allt så bra, att mamma och jag är helt själva, att hon har fixat ett jobb åt mig, att jag fyller år om mindre än en vecka, att det är helg och att jag inte har något måste idag. Andra stunden känns det tvärtom, jag vill ha något planerat idag för att slippa undra vad jag ska hitta på, det lutar åt att jag ska vara hundvakt ikväll, jag har ont i magen och jag ska gå i en vecka med den här jävla mensen.
Jag ligger nog kvar här ett tag till, jag orkar inte röra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback