Blandish

2011-11-24 @ 23:02:43
Vill börja det här inlägget med att säga grattis till Josefin som tog körkort idag och även Nellie som tog det i Lördags! :)
Idag slutade jag 17.30, åkte hem med Kim och övningskörde lite med mamma, det gick sådär idag.
Jag är svintrött och blev sjukt stressad, bättre lycka nästa gång! När vi kom hem så åt vi middag sen hämtade Josse och Jennie oss, så åkte vi till McDonalds på Gudöbroleden.
Har varit hemma några timmar nu, Markel och Kim har kollat på tv och jag har ritat klart en av bilduppgifterna, börjar bli lite stressad. 
Idag efter jag hade haft bild så lämnade jag kvar min bild i klassrummet, för jag har ritat/målat med flytande bläck så jag la den på en bänk bredvid min lärare. När jag kom tillbaka till nästa bild lektion två timmar senare så hade det varit en babbeklass imellan som har snott min teckning som jag hade hållit på med i cirka tre timmar. Jag blir så jävla förbannad alltså, vad fan ska man med en teckning till som någon random har gjort? :S

Dom här två teckningarna har jag iallafall hunnit göra idag, den andra ska också få röda läppar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback