The hell is empty, all the devils are here

2011-05-17 @ 12:52:33
Goddagens! Sitter i skolan och har inte haft en enda lektion ännu. Egentligen började vi med Matte B nationella imorse 08.30 men jag behövde inte vara med för jag har redan MVG (ig) så jag kom vid 10 ungefär, satte mig och skulle försöka skriva om en filosof vid namn Friedrich Hegel. Synd bara att jag är efterbliven och inte förstår överkorrekt svenska så jag inte uppfattar något jag läser och bara sitter här och läser igen, igen och igen utan framsteg. Min första och sista lektion idag börjar 13.45 och slutar 14.45. Efter skolan ska jag möta Markel så ska vi träna, sen åker jag hem och pluggar innan jag har en nagelkund 19.00 sen kommer Markel hem från sin fotbollsmatch sen blir det nog sovdags, behöver samla energi.
Nu måste jag försöka begripa denna obegripliga svenska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback