Hiss & diss

2011-05-04 @ 16:15:43
Sommarlov - Det börjar om en månad ungefär! Som man har längtat sen det förra tog slut.
Rollerblades - Åkte alltid det när jag var yngre. Ska nog börja igen, det är så härligt!
Långklänningar - På rätt person är det riktigt snyggt och jag känner jag behöver köpa några stycken innan sommaren kommer på riktigt!
Skolan - 80 % av alla lektioner man har har absolut ingen mening och man lär sig ingenting, det är bara tråkigt  tidsfördriv som jag klarar mig alldeles utmärkt utan.
Big Brother - Det enda som är bra med det är Christian, han är så härlig men alla andra.. Sara, Madde och Katerina är tjejerna som är kvar.. Skittråkiga och Katerina är skitjobbig..
Jobbiga & efterblivna människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback