Babylon brinner

2011-03-21 @ 20:35:51
Tjoho! Dagen var rätt fullspäckad, jag gick upp halv nio. Åt en avocado, städade rummet och var jättearg. Åkte till Paus och åt brunch med Markel. Han började halv tre, då åkte jag till centrum och skulle byta en byxdress men jag hade fel kvitto med mig så det gick inte, k-u-l. Gick till H&M och köpte en ny träningströja sen gick jag ner till gymmet och solade i 10 minuter, cyklade i 75 minuter (under tiden kom Markel) efter vi var klara gick vi upp till Momo och träffade Josse, Hampus och Louise. Planerade sommarens partyresa, det börjar klarna sig nu och det kommer bli sjukt kul tror (vet) jag! När vi var klara åkte jag och Markel till Vh och handlade mat med mamma och nu har vi lagat den och ätit upp den!
Den är inte trasig, det är "tumhål"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback