The Beach Party

2011-03-28 @ 11:18:18
Har bildlektion, borde göra det jag ska men jag fattar ingenting. Har ingen lust att ta kort med Photo Booth heller för man ser så jävla skabbig ut med ljuset och allt, haha. Skitsamma med det! Snart har jag lunch sen är det matte och sen slutar jag, då drar jag till gymmet, själv antagligen.
Ikväll ska jag träffa Kim och Josse, vi ska boka flyget till The Beach Party på Rhodos, vi har bestämt oss för att stanna i tre dagar efter The Beach Party är slut så vi får tre dagar i Rhodos stad också, så det har blivit lite krångel. Tur att jag har smarta kompisar som ordnar det här! (Är inte osmart ellet nåt men gillar inte att boka och krångla hit och dit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback