Något som gör mig upprörd

2011-03-04 @ 18:51:33
Jag blir galen när jag hör om hur barn har det i världen. Hur illa dom blir behandlade och hur dom lever. I de fattigaste delarna i världen har de aldrig haft något val, de har aldrig haft en chans att tjäna stora pengar. Om jag är arbetslös efter jag har gått ut skolan så får jag skylla mig själv. I sverige kan vi söka bidrag för allt. Det är väldigt jämlikt i vårat land men i vissa andra länder finns det ingen som helst jämlikhet, antingen dör man i tidig ålder i svält eller av sjukdom eller så är man rik som ett troll. Jag tycker att alla ska ha en chans i livet, alla ska kunna ha en bra framtid.

Kommentarer
Postat av: Ken

"Och nu hjälp den lilla killen som fick se sin mamma våldtas och bli skjuten upp till himlen"

2011-03-04 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback