Mycket i ett och samma inlägg

2011-03-23 @ 15:54:24
Har legat i soffan hela dagen, mamma kom hem med mat efter hon hade varit på gymmet. Det blev Najadenmat så har ätit typ halva maten nu för en stund sen. Helt sjukt hur mycket man äter när man precis har tränat, då trycker jag i mig en hel Najadenmåltid och nu när jag är soffliggandes åt jag knappt halva.

Har hållit på att fixa med Anton's träningsblogg ett tag nu, har ett problem bara. Här är bloggen. (Han har inte skrivit något än) Jag får inte till så headern blir i rätt storlek, antingen blir den för liten eller för stor. Väljer jag storlek 800 blir den för liten och väljer jag 900 blir det alldeles för stor. Om någon vet vad jag pratar om och vet hur man löser problemet, hjälp mig gärna!

Pratade med Markel i telefonen för en liten stund sen, han och Thilda hade blivit påkörda i sidan i rondellen vid Statoil i handen och någon dum polack som hade skyllit på dom. Är man i rondellen har man inte väjningsplikt för någon, idiot. Dom var hela iallafall och det är ju huvudsaken!

Skulle ha gått till tandläkaren och haft utvecklingsamtal idag, synd att jag är sjuk. Haha. Börjar bli rastlös så jag hoppas Markel kommer hem snart så vi kan leka!


Kommentarer
Postat av: Jfjfj

Skriv bara 850 eller nåt

2011-03-24 @ 05:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback