Hunk Big Brother

2011-03-06 @ 13:29:58
Idag ska det ju komma in en "hunk" i huset. Vältränad alltså, jag undrar bara hur fasiken han kommer kunna/orka hålla formen inne i huset. Hur kul är det egentligen att motionera på deras minimala uteplats? Kommer Big brother djävlas med honom genom att inte ge dom bra mat? Det är nog svårt som fasiken att hålla sig i form där inne. Det var bara en tanke jag fick efter jag läste på hemsidan om vad dom åt och sånt.
Jag tycker att alla tre hunkarna ska få komma in i huset och röra om lite! Fast ingen av dom är ju riktigt snygg men det skulle vara kul ifall Martin kom in för han och Roza har dejtat förut. Henrik är yngst och jag tycker huset behöverynge människor, jag hoppas inte att Patrik kommer in, han är för gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback