gympepsinelly

2011-03-14 @ 19:03:52
Kom hem från gymmet för typ en halvtimme sen. Kim åkte med mig hem sen hämtade hennes mamma henne här för en liten stund sen. Det blev 40 minuter cykling, 10 på en konstig Crosstrainer och 10 minuter löpningnivå 10. Jag hämtade som sagt Markel innan vi drog och tränade fast därimellan hann vi åka och handla. Vi köpte en platta Pepsi Max, Lax, frysta bär (mest hallon) och bananer. Nu ska vi dricka smoothie till frukost istället för massa äckelsaker!
Ikväll blir det lax till middag iallafall. Borde åka och handa rödlök och yoghurt också. Ska hämta Markel om en stund hemma hos Nino så kan passa på att handla då, väldigt intressant.

Just nu sitter jag och värmer upp inför Torsdag på Nelly.com för då ska jag köpa nya skor där. Får nämligen cash på Torsdag på mitt kort (som troligtvis kommer imorgon) och det ska bli skita skönt eftersom att jag har varit kort-lös i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback