Den här dagen kunde ha blivit perfekt.

2011-03-16 @ 18:46:17
Vaknade 12.00 idag. Vaknade egentligen tidigt men kände att jag var lite för sjuk för att gå till skolan idag. Vid 13-tiden kom mamma hem, vi skulle logga in på min internetbank och kolla ifall mina pengar hade kommit in men det gick inte att logga in för jag inte var myndig så vi åkte till banken. Vi fixade alla inloggningsgrejer så nu kan jag överföra pengar och shoppa på internet. När vi var klara på banken gick vi till Paus och tog en brunch.
Efter Paus mötte vi Markel och så handlade vi. Åkte till Tungelsta och skulle hämta moppebilen som Markel åkte med till bussen imorse. Han hade dock glömt att stänga av lysena när han gick till bussen så batteriet vart helt urladdat så nu går det tamigfan inte att ta sig någonstans! Skulle ha åkt till gymmet sen gav vi upp det. Försökte igen för vi ville åka och äta thaimat och köpa ett par nya jeans men nej. Det går inte för sig!!! Markel har förresten gjort en sak idag, ehhehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback