Långhelgen (är inte slut)

2011-06-04 @ 12:59:20
Jag har skrivit blogginlägg från mobilen men dom verkar inte ha kommit fram, skumt.
Hittills har min långhelg sett rätt bra ut (förutom träningsfronten)
Torsdag: Nellie fyllde år, var hos henne från ungefär 16.30 sen drog jag, Nellie, Emelie och Kim till Snaps, vi träffade massor av gamla kompisar och vi satt där till midnatt sen tänkte vi dra vidare, visste dock inte vart för allt var stängt men vi gick förbi "Soft kök & bar" haha årets skämt, det satt typ 20 pers på hela stället men så sa några killar att Entourage var öppet, vi gick dit och där var det bra drag iallafall! Ento stängde vid 03, då gick vi till nattbussen och efter många händelser på vägen kom vi fram! :)
Fredag: Vaknade vid 11.30, då var Kalle och Eddie hos Nellie, åkte till Ande efter en liten stund och solade på hans veranda med han och Markel. På eftermiddagen kom Nino, Bladh och Linus också. Vid 18.00 åkte jag och Markel till hans moster Lena och åt middag. Dock hade dom korvgrillning med massa släktingar till Markel (korv är typ det enda i världen jag inte äter), så det blev sjukt pinsamt. Markel sa direkt när vi kom dit "Men Micaela äter ju inte korv!" Ush, jag skämdes som en hund! Så jag och Markel gick hem till honom och stekte kyckling. Fick endel frågor sen om korvhändelsen, fy! Efter middagen åkte vi tillbaka till Ande, började kolla på Sverige-Moldavien men Sverige var så överlägsna så grabbarna tröttnade så vi åkte och fiskade istället. Fiskade till 01 ungefär sen körde Nino hem mig och Markel till mig!
Idag ska vi förmodligen jobba och jobba på brännan, kanske grillkväll hos mig sen? Får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback