Långhelgen = slut

2011-06-06 @ 23:02:56
Nu är jag tillbaka! Har jobbat hela dagen sen åkte vi snabbt hem till mig och klädde på oss sedan vidare mot söder, åt giros och sen hämtade vi Markels bror Anton och hans smutstvätt hos honom (eftersom han inte kan tvätta själv) sen åkte vi hem. Dagen har gått sjukt snabbt men det har varit en hyfsat bra dag så jag är nöjd! Imorgon är det skola igen, frågan är bara hur mycket skola det blir..? Skitsamma, på Lördag (om 5 dagar åker vi till Grekland), kan känna liiiite ångest nu över träningen, skulle kunnat ha gjort bättre i från mig men är man Micaela så är man. Har haft en bra långhelg och nu är det inte långt kvar till 10 veckors ledighet från skolis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback