jag vill känna tro

2011-06-08 @ 12:51:44
Har städat datasalen i skolan precis, det innbär ledighet imorgon! Dessutom så är jag ledig på fredag också! :) Sista dagen i tvåan för mig då, rätt skönt! Snart kommer mamma och hämtar mig så sticker vi till Handen och hämtar mitt pass sen ska vi äta sushi! Åkerhem efter det och klockan 18.00 ska jag vara hos Amanda för vi ska på en plåtning. Ska försöka hinna göra naglar på mig själv ikväll också om jag inte gör det imorgon när jag ändå är ledig? Det har varit en skön dag, började 10.10 med att kolla på South Park på engelskalektionen, väldigt nödvändigt.. Sen har jag haft lunch och nu precis städat klart och nu slutar jag! Wohooooo,fest!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback