Död åt Annie

2011-06-24 @ 00:16:01
Läste det här på Annies blogg (ni vet hon som lever på Paows läsare). Tycker hon har sån sjuk dubbelmoral. Hon har gjort EXAKT samma sak mot en av mina närmsta vänner. Hon låg med Victor, min kompis "gamla flamma" kan man säga. Annie och min kompis går i samma skola och har vetat vilka varandra är ett bra tag och hon är så sjukt bitchig och går runt och tror sig vara sveriges egna Paris Hilton. Hon är cirka 145 cm lång och försöker se ner på mig på något konstigt sätt när jag i själva verket är cirka 30 cm längre än henne. Bara för att jag är kompis med hon som höll på med Victor innan henne så har hon fått något emot mig och ska hålla på och knuffas och ha sig när man träffar henne ute. Vad vill hon få ut av det undrar man ju?
En kväll då jag och min vän åkte hem till Victor på efterfest så var Annie där men Victor ville att hon skulle dra så vi kunde stanna istället. Dagen efter skriver Paow på min väns logg "SLAMPA!" Hahahha! Jag hatar Annie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är vidrig

2011-06-24 @ 14:22:24
Postat av: Sara

Fy fan vad hon är vidrig, hon kallas dvärgannie i Jensen! HAHAHA

2011-06-26 @ 22:15:53
URL: http://sara.blogg.se/
Postat av: Sara

Fy fan vad hon är vidrig, hon kallas dvärgannie i Jensen! HAHAHA

2011-06-26 @ 22:16:26
URL: http://sara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback