Back in sweden

2011-06-19 @ 14:01:43
Kom hem från Grekland igår, träffade Linnéa på eftermiddagen sen drog vi till Farsta med några kompisar och var på "chillkrök" drog där ifrån för det sög. Det hände lite grejer så mamma hämtade mig och Markel vid tåget i Västerhaninge, åkte hem och sov. Idag vaknade jag till det här sjukt dåliga vädret, lite deppigt men det är ändå skönt att vara hemma! Är hos Markel nu, vi tänkte jobba idag men det var så dåligt väder så Markels mamma (våran stränga chef) sa att vi kan ta det en annan dag. Nu ska jag, Markel och hans kusin gå hem till hans moster och umgås lite. Om ett tag ska vi åka vidare till min moster och äta middag där. Ikväll blir det mys, ska nog träffa Kim och Linnéa :)

Bilder från resan får ni senare när jag sitter vid min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback