Xyphedrine

2011-07-27 @ 13:17:04
För två månader sen beställde jag och en kompis hem dom här bantningspillrena, beställde dom då för 59 kronor. Igår fick jag hem nya, jag har tydligen startat en prenumeration på pillrena, att de ska komma hem varannan månad (när den första kuren är slut). Det skumma är bara att den här gången de kom hem så kostar de 249 kronor. Utan förvarning av att det skulle komma fler och att priset skulle höjas så beställde jag den första kuren, det stod ingenstans att det skulle komma fler eller att priset skulle höjas. Ringde upp företaget och sa upp prenumerationen iallafall så nu hoppas jag att det inte kommer fler! Måste dock betala för den här kuren också, snacka om att bli blåst! :p
Jag har aldrig tagit ett enda piller ur någon av burkarna, piller är inte min grej och det intresserar mig inte så mycket. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Färsking som inte tar piller!

/ En inneboende

2011-07-28 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback