What are words

2011-07-17 @ 14:06:33
Godmorgon, det blev ingen uppdatering igår som ni såg. Var med Markel hela dagen, vi gosade hela dagen och på kvällen åkte vi till Konsum och handlade lite och hyrde en film, vi har inte sett filmen än så vi tänkte se den snart :) EatLovePray tror jag den hette.
Vi vaknade för typ en halvtimme sen, Markel mår inte så bra idag vilket är ganska logiskt. Han kommer nog vara lika sjuk som jag har varit den här veckan. Ikväll är det tänkt att vi ska träffa min pappa och äta med honom i stan men vi får se hur det blir.
Ikväll sover vi hos mig iallafall för imorgonbitti åker min familj till Gotland och dom vill gärna träffa oss innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback