Dagarna som passerat

2011-07-31 @ 14:54:44
Nu kommer bilderna jag har lovat er!
I onsdags åkte vi till Antons lägenhet på Söder, det första vi gjorde var att är sushi.
När vi kom in så hittade vi våran present som Anton hade lämnat till oss. 100 påsar!
På kvällen gick vi till en Thai som ligger på Götgatan, vi har varit där förut och det är den bästa Thaien!
På Torsdagen åkte vi hem till min pappa på förmiddagen och åt lunch.
Jag hade på mig en vit blus med massor av volanger, mina röda byxor och ett par vita converse.
12 åring
Efter vi hade ätit lunch så åkte vi hem till min storebror som nyligen har flyttat till Sickla, jag är så stolt över honom!! Jag vill också flytta hemifrån när jag är 19 men oddsen är inte jättestora!
Vi åt världens godaste glass (efter twister) "gammeldags vaniljglass" tror jag den heter, det är rivna chokladbitar i glassen, svingott!
Efter vi hade varit hos Kim (storebrorn) så körde pappa hem oss till Anton, direkt när vi kom in så hade jag ut alla bilar!
På kvällen gick vi hem till Markels farmor och farfar som bor några kvartér bort, vi fikade lite med dom sen på vägen hem så åt vi på den bästa Thaien igen!
Såhär ser den bästa Thaien ut ifall någon av er vill äta sjukt god mat!
På Fredagsmorgonen gick vi upp i hyfsad tid för att vara oss, vi hade skogslängtan så vi gick till tåget och på vägen stannade vi på ett café och åt frukost!
Min sötis
Igår (I lördags) så gjorde Markel en fin lunch åt mig
På kvällen åkte vi till Gruvegården, ett badberg som ligger i närheten av Markel
Gruvegården
Världens finaste (och mest nöjda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback