Tiden går i slowmotion

2011-07-15 @ 12:59:35
Ligger i soffan och vill att tiden ska gå fortare..
Vaknade 7 imorse av min vidriga hosta, har ont under tungan och träningsverk i magen efter den här hostiga natten, känns grymt!!
Har precis duschat och rakat benen och överallt annat, just nu sitter jag och ringer runt till vårdcetralen och närsjukhuset för att få hjälp att bli av med den här jäkla skiten!
Ikväll kanske jag åker hem till Markel och väntar på honom eller så stannar jag hemma och väntar på honom och åker med honom hem inatt, får se hur jag gör!
Har några saker att göra innan han kommer hem som jag måste fxa bara, ska handla lite och sånt :)
Älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback