Mission complete

2011-07-11 @ 18:29:31
Nu är vi äntligen hemkomna efter vårat mission. Det började med att jag och Kim skulle åka och hämta moppebilen på håga sen skulle vi hem till mig och hämta mitt pass men det glömde vi. Moppebilen gick sönder igen, hatar den så jävla mycket!! Morfars anställda kom och hjälpte oss, åkte tillbaka till Håga och hämtade mammas bil istället. Efter det hämtade vi upp Nellie och åkte till banken i Vh men där kunde man inte ta ut pengar efter klockan 13.00 (mamma har tappat bort mitt bankomat-kort) så dem hänvisade mig till Handens Nordea-bank istället. Åkte dit och gav Kim hennes pengar jag var skyldig henne och tog ut lite cash till mig själv också. Åkte upp till centrum och åt på Tacobar sen handlade jag en grej på H&M. Solade solarium och sen åkte vi förbi Nellie och nu är vi hemma!
Fy vilket långt och tråkigt inlägg det blev!
Ikväll ska vi dra med några kompisar till Östnora och nattbada iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback