Markel ♥

2011-07-15 @ 19:42:50
Tiden går verkligen sakta när man väntar på något som man har längtat efter. Nu är det inte många timmar kvar tills jag får träffa Markel igen, som jag saknar honom.
Planerna idag har ändrats miljontals gånger men nu ska jag iallafall åka hem till Markel snart och hänga lite med hans mamma innan hon går och lägger sig, då blir det några timmar i väntan ensam men det får ta den tid det tar. Nu är det lite mindre än 7 timmar kvar tills han landar sen tar det ju en jävla tid att åka från Arlanda också. Jajaja! Snart ska jag åka och handla det sista sen rör jag mig mot Markels place.

Kommentarer
Postat av: Josse

I know the feeling :/

2011-07-15 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback