Make cupcakes, not war (Markel)

2011-01-30 @ 22:18:52
Sitter hemma i min soffa med Markel och Linnéa. Vi har kollat på Solsidan, spelat in en ny film osv. Ätit massor av godis har vi gjort också

Igår drog jag, Markel och Bladh in till stan. Vi gick först till Woken sen vidare till Entourage. Det gick sådär. Markel kom inte in för vakterna trodde han var hög för han sänkte en vakt som började bråka. Han visste inte att det var en vakt tills han drog fram brickan. Tur att Markel kom hem hel och ren iallafall! Han drog vidare till ett roligare ställe så jag ångrar att jag inte hängde med men min kväll var skitbra iallafall förutom att Sean Banan hängde efter mig hela kvällen. Ni vet Bobby från mammas pojkar? Shit vilken toffel alltså, han och Sean började tjafsa för dom ville ha mig, även fast Bobby vet att jag är minderårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback