Facebook?

2011-01-26 @ 11:41:36
Jag kommer inte in på facebook. Det står att det inte är tillgängligt men att det kommer funka inom några timmar, blir snart galen. Det funkade inte imorse innan skolan heller. Skitkul! Vad ska man göra på rasterna då? Sitta och kolla in i väggen? Min mobil har fuckat ur också, det står att simkortet inte sitter i, jävla skit värld man lever i.
Snart har jag idrott iallafall, ska faktiskt satsa på VG. Var inte på idrotten överhuvudtaget första terminen i ettan, tror jag missade 20 lektioner eller nåt, duktigt. Nej men har tagit tag i det här nu och jag tror att Kristina (min idrottslärare) är en av de få lärarna som gillar mig. För mycket snack och för lite bilder nu känner jag, jag har inga bilder här så får väl sluta skriva och sätta punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback