Det visste ni inte om mig

2011-01-24 @ 21:18:52
Jag har konstiga tankar och tänker ofta för långt, på andra banor så flippar hjärnan ur totalt. Kan vara en helt vanlig grej som blir till något helt sjukt.
När det knackar på ytterdörren och jag inte vet vem det är så skriker jag alltid "kom in!" men om den som står utanför inte öppnar så tror jag alltid att det är någon som ska skjuta mig när jag öppnar så jag brukar aldrig stå precis vid dörröpnningen.
Jag dricker nästan aldrig (längre).
Jag ska på mitt första och kanske sista modelljobb i helgen, tror inte det där är något för mig.
Jag är envis och älskar att se mig själv göra framsteg.
Jag är nog den mest rastlösa människan i hela världen.
Jag har snäll och dum-dagar väldigt ofta nuförtiden.
Jag och några andra tjejer har redan bokat sommarens partyresa till Zakynthos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback