Kortfattat om helgen

2011-02-20 @ 12:02:08
Godmorgon! Det blev nästan ingen uppdatering alls igår men jag har haft fullt upp.
I Fredags efter skolan så åkte jag och Markel och köpte inflyttningsresenter till Anton, efter det åkte jag till Linnéa, så körde hennes pappa oss till mig. Vi gjorde iordning oss sen kom Anna och Paulina hit så förade vi en stund innan vi drog på en fest i Handen. Jag hade roligt fast det hände lite grejer senare, ni kommer aldrig få veta vad. En kille körde hem oss iallafall, sen sov Anna, Paulina, Linnéa och Markel här.
Igår (i lördags) så gick vi upp rätt tidigt, fixade oss. Linnéa åkte till Jordbro och dömde 6 handbollsmatcher, jag och Markel åkte till Anton och Anna och Paulina åkte till Handen. Vi kom till Anton vid 15-tiden kanske skulle jag tro. Först var det släktingar och sånt där sen kom hans kompisar på kvällen. Vi hade trevligt och jag hoppas att Anton hade en jättebra dag och kväll. Vi åkte hem vid 01 tror jag. Träffade även min kära klasskamrat Alize på vägen. Åkte hem och sooooooov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback