Utkast: Feb. 15, 2011

2011-02-15 @ 15:10:00

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

 

För 5 år sedan: Var jag 12 år, gick i sexan och var sjukt ful. Var bästa kompis med Josse och vi bråkade helahela tiden, ändå var vi med varandra sjuuuukt mycket men tillslut tröttnade vi på att bråka så vi slutade umgås hela tiden men det är bra idag, för nu kan vi umgås utan att bråka, haha!

 

 

För tre år sedan: Var jag en riktig fjortis. Det var värst för 3 och ett halvt år sen, då var jag på Grönan varje dag hela sommaren och på Elverket varannan Fredag (då det var öppet). Hade ett hårband där det stod MCAELA@, skrev mitt PA-namn i princip överallt (cool) det var en sjukt rolig period och jag ångrar verkligen inte att jag var som jag var, det var då jag blev tajt med Elin!

 

 

För ett år sedan: Gick jag i ettan på gymnasiet, jag hade extentions så jag hade långt brunt/svart hår och var tillsammans med Niklas. För exakt ett år sen idag var det 8 dagar kvar tills jag skulle åka till Thailand.

 

 

För tre månader sedan: (Ungefär) Började jag umgås med Markel väldigt ofta och vi blir bara närmare och närmare varje dag, jag har blivit väldigt tajt med Linnéa under den här perioden också. Har tränat som satan också.

 

 

Igår: Var jag i skolan, åkte hem vid lunch med Markel. Åkte förbi Donken och köpte en Teenbox som vi delade på. Åkte hem, kollade på 8 Mile sen lagade jag mat medans han kollade på fotboll. På kvällen kom Anton och Thilda hit och kollade på ännu mer fotboll

 

Imorgon: Är det Torsdag, jag ska till skolan och jobba på bra med projektveckan, slutar 15.00 tror jag sen vid 17.30 ska jag köra Tabata. På kvällen får jag se vad som sker.

 

 

Om ett år: Går jag i trean, studenten är inte långt kvar då. Mycket mer kan jag inte säga nu kommer hänga/har hänt om ett år. Jag är förmodligen mer tränad (förhoppningsvis). ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback