Svenskaprov

2011-02-03 @ 22:59:06
Efter Crossfiten åkte jag och Markel hem till honom och hämtade grejer, sen till mig så hade jag en nagelkund, efter det åt vi gulashsoppa och pannkakor och nu har jag precis duschat. Borde börja plugga till mitt svenskaprov jag har imorgon men jag och Markel kom nyss fram till att vi har samma prov, så himla najs!
Sitter och pratar med Linnéa om helgens planer nu, vi har väl lite småplaner men lugnt blir det för min del iallafall med tanke på att jag var ute förra helgen, träningen pajar om jag ska dricka var och varannan helg så det motstår jag gärna! Och nej jag gillar inte att gå på fest och vara nykter, det är jobbigt att umgås med fulla människor när man är nykter.
Dags att plugga!
Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

damn, vem är det där? :o

2011-02-06 @ 12:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback