Ny kategori - Träning

2011-02-09 @ 12:32:23
Vet inte hur många läsare som är intresserad av träning men jag struntar i det nu. Det kommer antagligen upp ett tränings-inlägg ungefär varje dag men tanke på hur ofta jag tränar. Jag har en träningsblogg som är hemlig, så slipper jag trötta ut er men tanke på att jag inte har kommit så långt med träningen ännu.

Igår körde jag crossfit, ett effektivt pass - som alla andra crossfit-pass. Det var mycket armjobb igår vilket är bra för mig för jag ska kunna göra chins och ta 40 kg i bänkpress innan sommaren. Ikväll blir det som sagt poweryoga, berättar om hur det var sen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha på så vis:)

kul att höra att du är intresserad av träning:) mitt mål just nu är att bli starkare, få mer muskelkonturer främst kring armar,a xlar och rygg och utöver det bli fastare i ben och mage :)

2011-02-09 @ 12:37:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Kulan

damn 40 kg e inte dåligt, starkt som fan. Kul att tjejer börjar gymma på riktigt o inte bara kör pass hela tiden =)

2011-02-09 @ 14:21:04
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback