Bright eye

2011-02-21 @ 11:08:18
Har just nu bild, blev en halvtimme sen men har varit här i en timme nu och har inte gjort ett skit för jag inte hittar mina grejer på skrivbordet som vanligt. Har lunch alldeles strax och vid 13.00 så börjar våran sexualkunskap, Fråga Olle kommer hit sen skulle vi på någon tipspromenad, haha! Slutar 15.00.
Efter skolan drar jag till gymmet, Markel hämtar mina lillebrorsor, går till mammas jobb, hämtar pengar och handlar mat sen kommer jag efter jag har tränat.

Mejlade nyss Big Brother någonting, att jag ville ha platser till nästa utröstning iallafall så får hoppas att det löser sig, förstod inte riktigt vad jag skulle skriva, hah.

Kommentarer
Postat av: Ella

Fin header! kram

2011-02-21 @ 11:09:58
URL: http://ellaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback