abo

2011-02-01 @ 20:35:34
Kom hem för en stund sen. Efter skolan åkte jag och Markel hem till mig, vilade en stund sen till gymmet. Vi körde Crossfit med Anton, riktig hejare det där alltså. Efter gymmet åkte vi och beställde thaimat, jag fick snutjag så fick gömma mig i ett industriområde men jag fintade av dom som tur var. Efter vi hade beställt maten så åkte vi till konsum köpte tandborstar och tuggumi (för er som undrar) sedan hem till Markel, hämtade grejer. Åkte tillbaka till thaien sen var det massor av polisbilar som åkte förbi oss så vi åkte efter dom. Det hade hänt något i Ankaret i Tungelsta, vet dock inte vad. Efter vårat mission var klart åkte vi slutligen hem till mig och åt och nu har jag precis duschat! Snart kommer älsklingslinnéa och joinar oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback