Det går inte bra nu.

2011-12-07 @ 15:21:35
Det är så tråkigt att blogga när jag inte har några bilder, jag verkar ha slarvat bort varenda kamera jag någonsin har ägt, tyvärr. Jag hoppas att få en ny Iphone så fort som möjligt men eftersom att pappa (som står på telefonen) bor i Thailand så blir det lite svårare men jag tror jag har fått allt jag behöver nu för att ordna det här, tur att jag har en snäll mamma som gör allt det där åt mig.
Idag gick jag hem från skolan, hade ångest som tusan. Har tappat bort rikskuponger på 1700 kr, hade dock handlat för 150 men det är fortfarande mycket pengar. Åt helvete. Det var mammas rikskuponger, åter igen, tur att min mamma är snäll.
Igår hade vi tacomys hemma iallafall, efter det så åkte jag och Markel till gymmet, tränade och solade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback