Dalarö

2011-08-08 @ 18:51:08
Halloj!
Igår fick jag som sagt min Iphone, eller jag fick den i Lördags men fick igång den igår. Satt och pillade med den hela dagen och idag har typ hela dagen också gått åt mitt nya intresse. Har fösökt att blogga från den, det gick men dock utan bilder vilket är väldigt tråkigt. Jag tycker att blogg.se borde göra en app så vi kan blogga normalt från våra Iphones! Mer än att hålla på med den så åkte jag med Markel och Ande hem till AndeDalarö igår, vi hyrde två filmer och köpte massa andra saker som vi åt.
Jag och Markel tog 10.35-bussen från Dalarö och åkte hem till mig. Sen vi kom hem har vi bara duschat, ätit pizza och legat i sängen. Känner mig verkligen sliten :p

Kommentarer
Postat av: Lindha

härligt! gör du både akryl och gele ?

2011-08-08 @ 20:26:50
URL: http://lindha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback