Appar

2011-08-08 @ 17:44:14

Kamera appar
Hipstamatic - Om man fotar genom Hiptamatic-kameran så får man en fin effekt!
Camera+ - Ett skitbra program som har massa fina effekter och inställningar! (Kostar 15 kr)
CamWow - Ger rätt sköna effekter, ett minus är att det står Cam Wow skitstort i hörnet på alla bilder man fixar där
Instagram - Skriver om det i nästa inlägg
Filter Mania - Har också fina effekter
OldPhotoPRO - Har endast en effekt och den gör så bilden ser väldigt gammal ut
Photo Mess - Gör fotocollage!
PS Express - Ett väldigt förenklat PhotoShop

Musik appar
Youtube
FreeMusic - laddade först hem gratisappen, då fick jag 10 gratislåtar sen köpte jag den andra för 7 kronor, då får jag ladda hem obegränsat

Nödvändiga appar
Facebook
SL
Viber - Då ringer jag helt gratis, utan uppkopplingsavgift till alla andra som har Viber!
Battery - Den visar exakt hur lång tid det är kvar tills batterierna är slut.
SMHI - Vädret
MyFitnessPal - Jag har inte användt den än, jag har skrivit upp min vikt och min målvikt så hjälper den mig för att nå målet!
Runkeeper - En träningsapp, har inte provat än men den ska tydligen vara grym!
MyDietDiary - Där skriver jag vad jag äter och hur mycket, har inte testat den än heller.
P Tracker Lite - En fin mens-app! Den verkar bra och kommer efter tre månader räkna ut när min mens kommer på dagen, så när jag inte kommer ihåg när jag ska ha min mens så går jag in på appen och ser t.ex "13 dagar kvar" (Jag har lösen ;))
SF Bio
Everlight Free - En ficklampa som är jättebra!

Onödiga appar
Kissing Test - Man pussar några läppar som är på skärmen så dömer den hur bra du är på att kyssas! (svin bra!)
Tattoo You - Sätter dit fejk-tatueringar.
Yatzy - Bra tidsfördriv!
Namn - Man skriver in sitt och sin kille/tjejs namn och kollar hur bra man passar ihop :p
Jag har aldrig
Sleep Talk - Den spelar in om man pratar i sömnen, ska testa den i natt!
Hey Tell - Istället för att skriva sms så skickar man gratis röstmeddelanden
Drunkalizer - Man får välja hur full man ska låta så spelar man in så repeterar appen vad man säger fast full-röst

Vet ni några roliga appar? :)

Kommentarer
Postat av: Erik

RunKeeper fungerar ap bra! Twitter, Hitta iPhone, Dropbox och HeyTell är också såna du måste ha!



:)

2011-08-10 @ 01:46:51
URL: http://www.erikg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback