Vi skäms inte

2011-04-02 @ 15:28:06
Tjoho! Jag är tillbaka!
Igår när jag vaknade hade vi strömavbrott, hade det hela dagen och det blev fixat idag (det är därför jag inte har bloggat). Var skitsur igår för man kunde inte göra ett skit hemma. Det slutade med att jag och Markel tog med Ande och Kim till pizzan (haha) men vi hade faktiskt kul, det är inte lika farligt som det låter. Efter stängning blev det bråk med alla tattare, tycker synd om vissa människor :p Vi sov hos Ande alla fyra iallafall, vi kom väl hem runt 04.00 tiden skulle jag tro och imorse fick vi upp 10.30 så åkte vi till Håga pizzeria (utom Ande) sen körde Kim hem oss för vi lånade mammas bil. Kim drog för några timmar sen. Nu har jag och Markel precis duschat och ikväll blir det bio med några kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback