Studsmatta

2011-04-18 @ 19:46:05
Hej på er! Har inte uppdaterat men jag lever iallafall, var på gränsen till att avlida imorse dock då jag vaknade 05.00 av mensverk. Jag badade i en timme sen spydde jag lite sen somnade jag om vid 06.30 och sov till 11.30. Vid 13.30 ungefär åkte jag, mamma och Markel och köpte en studsmatta (våran förra gick sönder) och massa andra saker, släppte av Markel vid gymmet sen åkte vi hem. När jag hade varit hemma en liten stund kom Kim hit och vi byggde upp studsmattan. 
När vi var klara med den började vi med middagen, hämtade Markel och nu har vi precis ätit. Får se vad vi hittar på.. Tror vi kanske åker till filmkedjan och handlar lite om ett tag som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback