Det spökar i mitt rum

2011-04-11 @ 22:53:32
Idag (för 2 timmar sen) så skulle jag röka genom fönstret i mitt rum för jag kände att det var en bra idé. När jag står där så hör jag *klick* och taklampan släcks. Jag tänkte först att nej fan du är det ett spöke här, det är kanske gammelfarmor som spökar här och skrämmer mig för jag röker men sen slog det mig att det var nog lampan som var slut bara, ni vet när dom är så gamla så dom slutar lysa. När jag hade rökt klart så gick jag och tryckte på lampknappen och det gick att tända!!! Skönt att veta att det spökar i mitt rum, jag hoppas med hela mitt hjärta att det var gammelfarmor. Ush jag låter som en psykopat.. Tur att Markel bor hos mig, annars hade jag sovit bredvid mamma tills jag flyttar hemifrån.
Det värsta av allt var att jag var ensam hemma när det hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback