Yesterday

2010-10-02 @ 14:51:45
Är hos Frida H just nu. Igår blev det inte lika lugnt som jag hade planerat. Vi drog till Salle på fest istället, behövde ändå dansa lite. Vid typ 4 (?) åkte jag, Louise och Elin hem till Frida K som hade dragit för några timmar sen. Imorse åt vi en brakfrukost sen gick jag och Elin till Håga Pizzeria och mötte Ande, egentligen skulle Linus också följa med men han låg tydligen hemma hos Ande och spydde. Körde hem Ande efter det sen åkte jag och Elin och tankade bilen och åkte till Frida H och nu är vi här! (Linnéa också)
Gårdagens facelook ;)
Snygg-Frida
Frida, Elin och Louise :)
Åh, Elin är lite snygg kanske!
Elin kör Daniel, Daniel kör mig
Sweet_Linus_92
Jag och Nino
Sweet_Micsy_93
Jag och söta Frida K
Jag och bebi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback