Biofest

2010-10-17 @ 15:45:27

Vi drog ju som sagt på bio igår, vi kollade på The other guys. Den var inte speciellt bra, jag och Elin var jätte rastlösa så efter bion drog vi hem till Sebbe Lord som jag inte har träffat på år och dar i Svedmyra, han har egen lya nu. Kul för honom! Nästan alla grappar som var med på Gotland förra året var det så det var jätte kul att träffa alla. Vi var där ett tag fast vi kom dit vid typ 23.30 för bion var så jävla lång. På vägen hem träffade vi Poppe Gullmars, har inte träffat honom på jättelänge heller. Vi åkte till Sågen och träffade Freppan och Alex sen sov vi hos Freppis.

Imorse upptäckte jag att min plånbok var borta med mitt leg, mitt busskort, Daniels busskort och lite andra grejer var borta. Panik. Började kallsvettas och fick ont i magen. Typiskt mig, jag kan aldrig hålla koll på nåt. Blir fan lack.
Ska åka och köpa ett nytt busskort till honom om en stund. Måste bara få typ 1200 av mamma, najs...........  Haha men det är sån jag är. Skrev lite knäppa grejer på facebook från mobilen inatt också, kul!! :D Haha nej men hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback