Svar på frågestunden

2010-10-04 @ 18:18:43
Ebba:
Gillar din blogg starkt hörru! Så att du vet :')
Nu kommer det massa nagel-frågor haha :D
*Hur blev du intresserad av att göra naglar? 
*Var ligger nagelskolan och hur anmäler man sig dit? :)
*Vad kostade kursen?
*Hur många dagar är den på, och måste man ta alla i följd? :)
*Kan du göra naglar på dig själv eller måste du be någon annan om hjälp?
Haha kanske inte frågor som är så kul att svara på, men jag visste inte ens att man kunde gå en sån kurs förräns jag läste din blogg! Och man blir ju lite intresserad av det själv ;)
Sen undrar jag hur lång du är? Har för mig att du är ganska lång haha!
Puss till en grym bloggare!
Svar: Får väl börja med att tacka så mycket! :)
*Min morbrors tjej äger nagelbaren i farsta (X-dream) och därmed håller hon i nagelkursen. Hon pysslar alltså med naglar och min moster har också gått kursen. Mamma frågade mig i våras om jag ville gå höstkursen och det ville jag, varför vet jag inte men jag gillar att pilla med smågrejer.
*Nagelskolan ligger på Munkforsplan vid Farsta Centrum, man går in på den här hemsidan och anmäler sig.
* Kursen jag går kostar 28 000, det finns även en dagkurs som kostar 38 000.
* Jag vet inte exakt hur många dagar den är men den pågår i 7 veckor, då ingår ungefär 3 veckors praktik.
* Jag kan göra naglar på mig själv, har dock inte gjort med vänsterhand ännu, kan inte ha naglar när jag går kursen eftersom att vi övar på varandra.
Jag är 176 cm lång!

Anonym
vad vill du helst jobba med/bli :)?
Svar: Jag har inte bestämt mig helt, jag kommer antaligen jobba med naglar ett tag framöver sen får jag se vart och hur långt jag kommer i livet.


Markel
Hur gammal är du och varför?
Svar: Jag är 16 - för mia föräldrar gjorde mig i Februari -93 sen blev jag 3 veckor sen så ajg föddes den andra december 1993
Anonym
har du kille?
Svar: Nej det har jag inte

Markel  (forzaalbinoleffe.blogg.se)
använder du spotify?
Svar: Ja, det gör jag!
Anonym
vem är din närmaste vän?
Svar: Elin, sen är jag väldigt nära Frida också.
Clara
Vad går du för linje? :)
Svar: Estet - Bild/formgivning
Anonym
Hur ofta dricker du alkohol ?
Svar: Ungefär varje helg, ibland Fredag & Lördag

Anonym
Vill du gifta dig när du blir äldre?
Svar: Ja det vill jag väl, om jag har någon jag vill gifta mig med

Erik
varför tränger du dig före andra i matkön i skolan?
Svar: För jag som är lite finare än alla andra inte vill stå i kö kanske?

Anonym
varför gjorde du en ny blogg?
Svar: För Yasse bloggade aldrig och jag orkade inte driva en "två-manna-blogg" ensam, kunde lika gärna blogga själv då, nu kan jag välja helt själv hur designen ska se ut osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback