Visste ni att..

2010-11-13 @ 19:49:36
♥ Jag har alltid örhängen på mig?
♥ Jag måste ha vit eyeliner annars känner jag mig ful?
♥ Jag hatar orden smaskigt, knaprigt, smaskens, hotsnacks, mumsfilibaba, mumsigt och ord i den stilen?
♥ Jag funderar på att hoppa av skolan?
♥ Jag tycker 94or är små? (Även fast jag bara är en månad ifrån att vara det)
♥ Jag är mobilberoende?
♥ Jag är värsta mammagrisen?
♥ Jag har väldigt lockigt hår?
♥ Jag blir skitarg när jag inte får som jag vill?
♥ Jag har en storebror?
♥ Jag är sällskapssjuk
♥ Jag får lätt dåligt samvete

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-11-13 @ 20:12:56
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback