Port73 med Linna

2010-11-05 @ 00:39:23

Var på kalas hos Freja idag som fyllde 2. Klart man är där som gudmoder..
Efter jag varit där åkte jag och hämtade Linnéa, vi åkte till Handen först så köpte jag en svart sidenblus men vi kom dit typ vid halv sju så vi drog direkt vidare till Port73 som stängde en timme senare, där blev det ett par nya stövlar, rött läppstift, halsband, piller och lite andra mysiga saker, hihi.

Nu har jag precis kollat på Paradise och jag tycker att Johannes är dum i huvet och jag hatar Alexandra. (Jag hatar nästan alla som bär det namnet)
Slumpish bildish


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag med

2010-11-23 @ 14:14:33
URL: http://emojosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback