Hiss och diss

2010-11-15 @ 21:47:47

'
2 december - Det är bara 17 dagar kvar nu, tills jag fyller år alltså.


Mina nya skor:


Najaden - Är sjukt taggad på att träna hela tiden nu. Förut tränade jag på Fokus i västerhaninge men det är skitdåligt där, tråkiga människor och efterbliven personal + att själva gymmet suger och man trivs bara inte där.
På Najaden är det rätt sköna människor och tränarna är jätte trevliga osv.





Cancer - Det är det värsta som finns. Jag kommer antagligen få det när jag är 20 typ.

Snåla människor - Det är bland det värsta jag vet, alltså om det är en person som låter sig själv bli bjuden men när man ber den om någonting, vi tar ett exempel på dricka typ. Vi säger att jag bjuder min kompis på dricka en helg men helgen efter så har jag ingen, då vill inte den jag bjöd bjuda tillbaka. Jag ska väl inte ens behöva fråga då? För mig är det en självklarhet att man bjuder/delar med sig grejer till andra. (Det här var ingen pik till någon)

Blattar - Jag drar inte alla över en kant nu för jag känner flera utländska som är jätte snälla/söta/förståndiga osv. Men heeelt allvarligt. Dom som hänger i Brandbergen,dom åker runt och letar bråk på bussen, försöker dra ut folk i Brandbergen där deras 30 kompisar står? Svenskar kan också vara helt sinnesförvirrade men då pratar dom som blattar oftast. Alltså jag tål dom inte. Två helger i rad har det blivit konflikter pga blattarna. Jag blir så jävla trött på dom. Jag är inte rasist men jag har jääävligt mycket fördomar när det gäller dom där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback