Farsdag

2010-11-14 @ 21:38:05

Hej alla som är söta. Inatt sov jag hos Ande med grabbarna, tjejerna färska ba uuur men vi fortsatte fram till sex-tiden skulle jag tippa på. Vi gick till Håga imorse och åt pizza till frukost sen körde Linus mig till Frida så hämtade jag mina grejer där sen kom pappa och Kim (storebror) och hämtade mig där, vi övningskörde lite sen åkte vi till Port73 och kollade lite men det var lika ointressant där som förra gången. Vi åkte till Älvsjö och hämtade min mobilladdare som Elin hade fått med sig. När vi kom hem gick vi direkt till pizzerian och åt. Känner mig som en jävla köttbulle, den här helgen har varit fläskig.

Har bara varit hemma med min pappa nu på kvällen och bara tagit det lugnt, jättemysigt.


Kommentarer
Postat av: Erlandaida

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 11:38:52
URL: http://erlandaida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback